• Zapytanie o transformator
  • Zapytanie o dławik
info@trafeco.pl
(+48) 34 352 48 53
  • English
  • Русский
  • O firmie
    • O firmie
    • Polityka jakości i środowiska
    • Polityka bezpieczeństwa technicznego
    • RODO
    • Ogólne Warunki Sprzedaży i Dostaw
    • Ogólne Warunki Zakupu
    • Certyfikaty
    • Prezentacja firmy PDF
  • Aktualności
    • Targi
    • Publikacje
    • Dotacje
  • Produkty
    • Transformatory
    • Dławiki
    • Filtry
    • Obudowy
    • Urządzenia specjalne
  • Informacje techniczne
  • Do pobrania
  • Kontakt

Transformatory, dławiki, filtry pasywne.

Nowa jakość transformacji

Strona główna
O firmie

O firmie

Jesteśmy polskim producentem transformatorów, elementów indukcyjnych, filtrów i zasilaczy.

Od lat współpracujemy z naszymi Klientami oferując wsparcie i pomoc techniczną podczas doboru i eksploatacji naszych urządzeń. Zatrudniamy doświadczoną kadrę pracowniczą i inżynierską, dzięki temu możemy podejmować trudne technicznie zadania. Rozwijamy naszą ofertę produktową i doskonalimy technologię produkcji we współpracy z licznymi ośrodkami naukowymi.

Naszym celem jest produkcja najwyższej jakości urządzeń w pełni zgodnych z potrzebami naszych Klientów. Realizując cel wdrażamy systemy zarządzania produkcją ISO 9001, ISO/TS 22163 oraz ISO 14001 potwierdzające jakość naszych produktów.

Produkujemy transformatory oddzielające, bezpieczeństwa, separacyjne i mocy dla :

  • zastosowań automatyki przemysłowej
  • przemysłu górniczego i hutniczego
  • przemysłu stoczniowego i kolejowego
  • urządzeń i instalacji medycznych
  • układów zasilania, sterowania i separacji
  • energoelektroniki

Nasza oferta elementów indukcyjnych i dławików zawiera :

  • dławiki sieciowe, silnikowe i ograniczające du/dt dla układów napędowych
  • dławiki kompensacyjne i filtracyjne do układów kompensacji mocy biernej
  • dławiki wygładzające i sprzęgające do układów energoelektroniki
  • cewki bezrdzeniowe stosowane min. w energoelektronice i kolejnictwie
  • cewki i dławiki średnich częstotliwości dla energoelektroniki

Uzupełnieniem oferty są filtry i zasilacze :

  • filtry sinusoidalne typu SinECOTM do pracy na wyjściu falowników
  • filtry harmonicznych typu ThdECOTM do pracy na wejściu falowników
  • zasilacze prądu stałego, jedno i trójfazowe

Polityka jakości i środowiska

Spółka TRAFECO Sp. J. odpowiadając na wysokie wymagania rynku polskiego, dąży konsekwentnie i zdecydowanie do osiągnięcia trwałej pozycji lidera wśród firm projektujących i produkujących produkty niskiego i średniego napięcia.
Naszą misją jest budowa wizerunku Spółki jako godnego zaufania producenta urządzeń przeznaczonych dla przemysłu górniczego, hutniczego, medycznego a także stoczniowego oraz kolejowego.

Niniejsza Polityka odgrywa wiodącą rolę w strategii działania naszej organizacji. Założenia i cele stawiane przez Politykę są uwidocznione oraz jednoznacznie pojmowane i interpretowane przez wszystkich Pracowników Spółki oraz są wdrażane w każdym procesie. Zarząd Spółki oświadcza, że jest w pełni zaangażowany w promowanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Biznesem obejmującym wymagania normy ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 oraz ISO/TS 22163:2017 i wszelkich działań jakie z funkcjonowania tego systemu wynikają. Polityka jakości wraz z całym Systemem Zarządzania podlega ciągłemu doskonaleniu.

Jako nadrzędne cele, których osiągnięcie warunkuje rozwój Spółki uznajemy:
• Poszerzanie zakresu oferty produktowej,
• Umacnianie pozycji na rynku produkcji transformatorów i elementów indukcyjnych,
• Kreowanie bezpiecznych oraz pro-środowiskowych postaw i zachowań pracowników poprzez stałe podnoszenie ich kwalifikacji oraz współudział i zaangażowanie w działania na rzecz jakości, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska
• Podejmowanie działań w zakresie zapewniania najwyższej jakości i bezpieczeństwa technicznego produkowanych wyrobów z jednoczesną redukcją wpływu na środowisko naturalne,
• Racjonalne wykorzystanie energii elektrycznej, cieplnej i wody,
• Edukacja pracowników i ich angażowanie do działań sprzyjających ochronie środowiska.

Chcemy zrealizować to poprzez:
• Ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Biznesem,
• Zapobieganiu awariom w trakcie eksploatacji,
• Dostarczenie klientom wyrobów wolnych od wad produkcyjnych,
• Stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników,
• Bezwzględne dotrzymywanie potwierdzonych terminów realizacji zamówień,
• Świadczenie kompleksowej obsługi klienta, dostosowanej indywidualnie do jego potrzeb i wymagań,
• Budowa grupy lojalnych dostawców i usługodawców, którzy będą wspierać nas w procesie produkcji oraz późniejszej obsłudze naszych klientów,
• Przeglądy Kierownictwa oraz stałą aktualizację biznes planu i strategii rozwoju.

Zapewniamy naszych klientów, że:
• Spełniamy wszystkie wymagania klienta związane z realizacją powierzonego projektu,
• Świadczymy obsługę wyrobu w czasie całego cyklu życia,
• Najwyższa jakość naszych wyrobów jest ściśle powiązana z najniższą możliwą do uzyskania ceną,
• Nasze wyroby wykonywane są zgodnie ze standardami ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 oraz ISO/TS 22163:2017, a także normami i obowiązującymi przepisami prawnymi.

Konsekwentna realizacja powyższych celów oraz ich uaktualnianie wraz z realizacją pozwala postrzegać Spółkę TRAFECO Sp. J., jako nośnik wiedzy i ogromnego doświadczenia wynikającego m.in. z kapitału ludzkiego, a nasze wyroby, jako synonim najwyższej jakości.

Zarząd
TRAFECO Sp. J.

Polityka bezpieczeństwa technicznego

Trafeco Spółka Jawna  w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych przez siebie usług oraz w trosce o dobro swoich obecnych i potencjalnych Klientów ustanawia i wdraża do stosowania w firmie Politykę Bezpieczeństwa Technicznego.

Zarząd Spółki  deklaruje iż produkcja jest prowadzona w warunkach nadzorowanych i bezpiecznych (odpowiednie oświetlenie, ogrzewanie oraz stosowanie wyposażenia produkcji zgodnego z wymaganiami prawnymi oraz wymaganiami klienta), oraz iż wszyscy jej pracownicy są świadomi tego, iż wykonywane przez nich zadania wpływają na bezpieczeństwo techniczne wyrobu oraz iż są za ten wyrób odpowiedzialni.

Aby uzyskać przedstawione powyżej założenia ustanawia się następujące cele bezpieczeństwa:

  • nie przyjmowanie zleceń do wykonania, w których spełnienie wszystkich wymagań jakościowych stawianych przez Klientów jest wątpliwe lub też niemożliwe, chyba że Klient wyraża na to zgodę,
  • budowanie świadomości pracowników i dostawców, dotyczącej ich wpływu na bezpieczeństwo techniczne wyrobu,
  • w przypadku gdy z różnych przyczyn nastąpi przyjęcie zlecenia, którego wymagań jakościowych nasza Firma nie jest w stanie w stu procentach spełnić, dążenie do maksymalnego zminimalizowania negatywnych skutków tej decyzji,
  • zwiększenie niezawodności wyrobów w oparciu o analizy statystyczne prowadzone zgodnie z procedurą RAMS i LCC w Spółce,
  • Stawianie oraz realizację celów dotyczących bezpieczeństwa produkowanych wyrobów i realizowanych usług,
  • doskonalenie poziomu bezpieczeństwa procesów, ochrony środowiska i niezawodności urządzeń.

Deklarujemy, iż niniejsza Polityka Bezpieczeństwa Technicznego jest elementem strategii funkcjonowania Spółki oraz, że jej założenia są okresowo sprawdzane i weryfikowane. Jesteśmy głęboko przekonani, że realizacja powyższej Polityki Bezpieczeństwa Technicznego przyczyni się do zwiększenia zadowolenia naszych obecnych Klientów oraz iż dzięki naszej odpowiedzialnej postawie pozwoli pozyskać nowych Klientów. Mamy nadzieję, że zaowocuje to w przyszłości umocnieniem naszej pozycji rynkowej i ekonomicznej.

Zarząd
TRAFECO Sp. J.

RODO

Informacje o Administratorze Danych Osobowych w firmie TRAFECO Sp. J.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest firma TRAFECO Sp. J. Artur Strug – Mirosław Łukiewski z siedzibą w Boronowie, adres: ul. Dolna 4, 42-283  Boronów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000694407, NIP: 5751893283, REGON: 368276441. W stosunku do Państwa danych osobowych stosowane będzie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), w skrócie „RODO”

W razie jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych zalecamy kontakt z Administratorem pod numerem telefonu
+48 34 352 48 53 i adresem e-mail: biuro@trafeco.pl

Jednocześnie informujemy, iż Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu współpracy obu stron, na podstawie dobrowolnej zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO w celu przygotowania i przesłania ofert marketingowych, promocyjnych i handlowych. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych.

Przetwarzanie danych osobowych obejmuje następujące kategorie Pani / Pana danych: imię i nazwisko, stanowisko służbowe, miejsce zatrudnienia, dane kontaktowe.

Pani / Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT, spedytorom, agencjom marketingowym w celu przygotowania i przesłania ofert marketingowych, promocyjnych i handlowych, w tym do spółek powiązanych kapitałowo oraz w współpracujących w zakresie przygotowywania powyżej wskazanych ofert.

Informujemy, że Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowych, ale mogą zostać powierzone podmiotom zewnętrznym. Państwa dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; z zastrzeżeniem, że okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony przez okres przewidziany przez przepisy prawa. Wycofanie zgody lub wniesienie sprzeciwu nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, wniesieniem sprzeciwu.

Jednocześnie informujemy, że przysługuje Panu/Pani prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Panu/Pani również prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Informujemy, że Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

W przypadku nie wyrażenia zgody na powyższe działania, prosimy o wysłanie stosownej wiadomości e-mail na adres biuro@trafeco.pl.

Informujemy, że przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi na przetwarzania danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Z wyrazami szacunku,

TRAFECO Sp. J. Artur Strug – Mirosław Łukiewski

Ogólne Warunki Sprzedaży i Dostaw

§1. Postanowienia ogólne

  1. Ogólne warunki sprzedaży określają szczegółowe zasady zawierania umów sprzedaży i dostaw towarów oferowanych przez firmę TRAFECO Spółka Jawna Artur Strug – Mirosław Łukiewski z siedzibą w Boronowie, ul. Dolna 4, 42-283 Boronów.
  2. Ogólne warunki sprzedaży, stanowią integralną część wszystkich umów sprzedaży i dostaw towarów zawieranych z firmą TRAFECO Spółka Jawna Artur Strug – Mirosław Łukiewski z siedzibą w Boronowie, ul. Dolna 4, 42-283 Boronów, i mają do nich zastosowanie, chyba, że strony umowy wyraźnie postanowiły inaczej.
  3. Każde odstępstwo od stosowania niniejszych ogólnych warunków sprzedaży wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§2. Oferty, zamówienia, umowy

  • OFERTY
    1. Wiążąca dla Sprzedającego i Kupującego jest tylko oferta pisemna.
    2. Informacje zawarte w materiałach reklamowych (w tym, w katalogach, ulotkach itp.), o ile nie zostały jednoznacznie określone jako wiążące, mają charakter niezobowiązujący.
    3. Dane i informacje zawarte w ogólnych dokumentacjach produktowych, katalogach, rysunkach, opisach na stronie internetowej i cennikach są wiążące tylko wtedy, jeśli oferta lub umowa wyraźnie się na nie powołuje.
    4. Wszelkie dodatkowe ustalenia ofert wymagają formy pisemnej lub elektronicznej pod rygorem ich nieważności.
  • ZAMÓWIENIA
    1. Umowy między stronami realizowane są w oparciu o zamówienie złożone przez Kupującego do Sprzedającego wyłącznie w formie pisemnej lub elektronicznej przez osobę upoważnioną do składania zamówień w imieniu Kupującego.
    2. Umowa sprzedaży zastaje zawarta z chwilą pisemnego potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji.
    3. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zostanie wystawione dopiero po ustaleniu wszystkich szczegółów dotyczących zamówienia.
    4. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zawierającego inne dane niż zawarte w zamówieniu, sprzedający uważał będzie za zaakceptowane przez Kupującego, jeżeli ten nie zgłosi zastrzeżeń w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania potwierdzenia.
  • CENY
    1. Podane w cennikach, ofertach, potwierdzeniach ceny są cenami netto (bez podatku VAT). Ceny nie zawierają ceł, kosztów ubezpieczenia, a także wszelkich opłat dodatkowych.
    2. Podane ceny obejmują towar i jego standardowe opakowanie. Dodatkowa opłata może zostać pobrana, jeżeli zastosowano dodatkowe lub niestandardowe opakowanie. Opakowania nie podlegają zwrotowi.
    3. Ceny nie zawierają kosztów transportu. Wartość ta każdorazowo zostanie podana na żądanie kupującego.
    4. W obrocie krajowym cena może być podana w złotych polskich, lub jako równowartość określonej kwoty wyrażonej w walucie obcej.
    5. Sprzedający może udzielić rabatów po uprzednim ustaleniu warunków z Kupującym.
    6. Faktury wystawione przez Sprzedającego stają się należne i wymagalne w terminie podanym na fakturze. Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień zapłaty dokonanej gotówką, czekiem potwierdzonym lub dzień wpływu kwoty zapłaty na konto Sprzedającego; przy czym płatności uważa się za dokonane tylko w sytuacji ich dokonania w całości.

§3. Terminy dostaw i dostawa towaru

  1. Terminy realizacji zamówienia są określone w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia i mają charakter informacyjny.
  2. Termin realizacji zlecenia może ulec przedłużeniu o czas trwania przeszkody zaistniałej na skutek okoliczności niezależnych od Sprzedającego. W takiej sytuacji Sprzedający zobowiązuje się poinformować Kupującego o nowym terminie realizacji zlecenia.
  3. Niezrealizowanie dostawy przez Sprzedającego w przewidzianym terminie nie upoważnia Kupującego do odstąpienia od umowy oraz dochodzenia roszczeń odszkodowawczych wobec Sprzedawcy, jak również nie stanowi podstawy dla Kupującego do niewywiązania się z jakichkolwiek innych zobowiązań wobec Sprzedającego.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania dostawy, produkcji zamówionych produktów przez Kupującego w przypadku nie wywiązywania się przez Kupującego z jakichkolwiek innych zobowiązań Kupującego wobec Sprzedającego.
  5. W przypadku dostawy realizowanej transportem organizowanym przez Kupującego, Sprzedający zobowiązany jest do powiadomienia Kupującego o dostępności przygotowanego towaru w swoim magazynie a Kupujący do niezwłocznego jego odbioru. W przypadku opóźnienia Kupującego w odbiorze towaru, Sprzedający może obciążyć go kosztami przechowywania. W przypadku braku szczegółowych uzgodnień pomiędzy stronami, dostawa odbywa się według standardów obowiązujących u Sprzedającego.

§4. Przejęcie własności / ryzyka / odpowiedzialność

  1. Sprzedający zastrzega sobie własność towaru do czasu zapłaty całości ceny, chyba że strony osobno w formie pisemnej uzgodnią inaczej.
  2. Ryzyko dostawy towaru przechodzi na Kupującego z chwilą przekazania go upoważnionej do odbioru osobie, w tym spedytorowi lub przewoźnikowi.
  3. W przypadku zalegania przez Kupującego z zapłatą za towar, Kupujący jest zobowiązany na żądanie Sprzedającego natychmiast i bezwarunkowo oddać Sprzedającemu dostarczony towar w całości.
  4. Żądanie i odebranie towaru przez Sprzedającego nie powoduje – o ile strony nie ustaliły inaczej – odstąpienia przez niego od umowy dostawy, a jedynie stanowi zabezpieczenie realizacji przez Kupującego zobowiązań wobec Sprzedającego.
  5. Sprzedający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za niespełnienie swoich zobowiązań wobec Kupującego, jeśli w ich wykonaniu przeszkodził m.in.: pożar, eksplozja, katastrofa w przyrodzie, wojna, niepokoje społeczne, stan wyjątkowy, restrykcje walutowe, embargo, konflikty pracownicze, brak środków transportu, brak surowców, braki lub opóźnienia dostaw od poddostawców oraz inne sytuacje nad którymi Sprzedający nie posiada kontroli.

§5. Gwarancja/reklamacje

  1. Wszystkie produkty Spółki objęte są 12 miesięcznym okresem gwarancji począwszy od daty wystawienia dokumentu sprzedaży. Warunki i zakres gwarancji są uzależnione od rodzaju sprzedawanego towaru i są określone w dokumencie gwarancji dołączonym przez Sprzedającego do towaru. Dla wybranych produktów istnieje możliwość wydłużenia okresu gwarancji, co wiąże się z dodatkowymi, ustalonymi indywidualnie, dopłatami do cen produktów. Uzgodnienie dłuższego od standardowego okresu gwarancji jest możliwe wyłącznie do momentu złożenia zamówienia przez Kupującego i wymaga potwierdzenia przez Sprzedającego.
  2. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia towaru przy odbiorze. Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedającego o wszelkich stwierdzonych wadach, zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym, pod rygorem utraty uprawnień z tytułu rękojmi, gwarancji oraz ewentualnych dalszych roszczeń odszkodowawczych.
  3. Podstawą rozparzenia reklamacji jest faktura sprzedaży wystawiona na Kupującego. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za braki powstałe w wyniku zaniedbań lub niewłaściwego traktowania towaru u dostawcy lub poddostawcy Kupującego.
  4. Jeżeli w czasie użytkowania okaże się, że dostarczony produkt lub jego część ma wadę ukrytą, Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzeć reklamację.
  5. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od jej pisemnego zgłoszenia. W tym samym czasie Sprzedawca może poinformować Kupującego, że dostarczony towar nie ma wad ukrytych i odmówić uznania reklamacji. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar ma wady ukryte, a niezbędna jest ponowna produkcja wyrobu lub sprowadzenie nietypowych komponentów, czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu. W takim przypadku Sprzedawca poinformuje Kupującego o terminie dostarczenia towaru wolnego od wad.
  6. Za rozpatrzenie reklamacji uznaje się zwrot należności za towar, usunięcie wad, obniżenie ceny lub dostarczenie nowego, wolnego od wad, towaru.
  7. Sprzedający zobowiązuje się naprawić zaistniałe szkody wyłącznie w przypadku gdy Kupujący udokumentuje, że towar był przechowywany, instalowany, używany i konserwowany zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji techniczne towaru.
  8. Niezależnie od podstawy odpowiedzialność Sprzedającego nie obejmuje jakiekolwiek szkody pośredniej, a w szczególności takiej jak utrata możliwości korzystania z produktu, straty produkcyjnej, utraty korzyści, czy utraty klienta. Odpowiedzialność Sprzedawcy za wszystkie szkody, niezależnie od podstawy odpowiedzialności Sprzedającego, a w szczególności wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, jest ograniczona do dwukrotności wartości netto sprzedanego towaru, z którym związane są szkody powstałe po stronie Kupującego.

§6. Zastrzeżenia techniczne

  1. Sprzedający rezerwuje sobie prawo dokonania zmian konstrukcyjnych towarów handlowych.
  2. Specyfikacje techniczne mogą podlegać zmianom związanym z technologią produkcji.

§7. Postanowienia końcowe

  1. Prawem właściwym dla niniejszych warunków i umów pomiędzy stronami jest wyłącznie prawo polskie. W kwestiach nie unormowanych postanowieniami niniejszych warunków stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
  2. Wszelkie zmiany niniejszych Warunków oraz zmiany umów pomiędzy stronami wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
  3. Miejscem wykonania umów pomiędzy stronami jest siedziba Sprzedawcy.
  4. Wszelkie sprawy sporne pomiędzy Sprzedającym a Kupującym w pierwszej kolejności rozstrzygane będą na drodze postępowania polubownego, następnie przez Sąd właściwy dla miejsca siedziby Sprzedawcy

Ogólne Warunki Zakupu

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsze, ogólne warunki sprzedaży, wiążą Sprzedawców w pełnym zakresie, chyba że strony w sposób wyraźny wyłączą stosowanie niektórych ich postanowień na piśmie.
  2. Spółka TRAFECO wymaga aby faktura była dostarczona w wersji papierowej bądź w formie elektronicznej na adres: efaktury@trafeco.pl
  3. Zamówienie wykonane jest z chwilą dostarczenia do TRAFECO Sp. j. towaru zgodnego z zamówieniem wraz ze wszystkimi wymaganymi przez zamawiającego dokumentami.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do powiadomienia TRAFECO Sp. j. o planowanych i/lub dokonanych zmianach w dostarczanym wyrobie. Wszelkie zmiany wprowadzone do wyrobu powinny być w pełni identyfikowalne i uzyskać akceptację przedstawiciela TRAFECO Sp. j.
  5. TRAFECO Sp. j. ma prawo do wstrzymywania płatności dostarczonej faktury w przypadku niewłaściwej jej treści. Termin płatności liczony jest od daty uzupełnienia stosownych braków.
  6. Sprzedawca, wraz z dostawą towaru, zobowiązany jest dostarczyć dokument transportowy (list przewozowy stosowny do rodzaju transportu wraz ze specyfikacją przesyłki).
  7. Na dokumencie transportowym oraz na innych dokumentach związanych z realizacją zamówienia, takich jak: pisma, faktury, certyfikaty jakości i deklaracje zgodności, Sprzedawca zobowiązany jest umieścić numer zamówienia.
  8. Dostawca gwarantuje, że posiada odpowiednio wykwalifikowany personel, infrastrukturę oraz kompetencje zdolne zapewnić wymaganą jakość i zgodność z określonymi wymaganiami Spółki.
  9. W przypadku braku odmiennych ustaleń Stron wartość zamówienia obejmuje wartość zamówionego towaru wraz z kompletem dokumentów oraz jego opakowaniem i dostawą do TRAFECO Sp. j.
  10. Trafeco zastrzega sobie prawo dostępu Kupującego oraz jego Klientów do swojej siedziby oraz dostępu do udokumentowanych informacji celem przeprowadzenia auditów III strony, nadzoru prac nad realizowanym projektem, sprawdzenia poprawności wykonywania procesów specjalnych, zatwierdzenia procesów specjalnych realizowanych przez dostawcę.

II. Potwierdzenie Zamówienia

  1. W przypadku złożenia zamówienia przez Sprzedawcę, który pozostaje z TRAFECO Sp. j. w stałych stosunkach gospodarczych, zobowiązany jest do potwierdzenia zamówienia w terminie 3 dni roboczych, brak odpowiedzi na złożone zamówienie oznacza przyjęcie zamówienia do realizacji na warunkach określonych w zamówieniu ( stałe stosunki gospodarcze oznaczają trwanie realizacji zamówienia TRAFECO Sp. j. bądź powtarzalne kontakty handlowe przynajmniej 3 krotne w okresie 12 miesięcy kalendarzowych poprzedzających złożenie zamówienia).
  2. Sprzedawca nie pozostający z TRAFECO Sp. j. w stałych stosunkach gospodarczych zobowiązany jest potwierdzić przyjęcie zamówienia w formie pisemnej (Potwierdzenie Zamówienia), w terminie 5 dni roboczych, o ile nie zostało to uzgodnione pomiędzy Stronami inaczej. Po upływie powyższego terminu Zamówienie przestaje wiązać TRAFECO Sp. j.
  3. W przypadku, gdy Potwierdzenie Zamówienia w jakimkolwiek zakresie zawierać będzie warunki niezgodne z warunkami Zamówienia, TRAFECO Sp. j. ma prawo, w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania Potwierdzenia Zamówienia, oświadczyć czy akceptuje wykonanie zamówienia na warunkach zmienionych przez Sprzedawcę. Oświadczenie TRAFECO Sp. j. przesłane może być Sprzedawcy za pomocą poczty elektronicznej, faksem lub w inny sposób porozumiewania się na odległość.
  4. W przypadku rozbieżności danych między zamówieniem złożonym przez TRAFECO Sp. j. a fakturą Sprzedawcy za uzgodnione uznawane są dane z zamówienia.
  5. Sprzedawca zobowiązany jest powiadomić TRAFECO Sp. j. o gotowości Towaru do wysyłki za pomocą poczty elektronicznej, faksem lub w inny sposób porozumiewania się na odległość na co najmniej 3 dni robocze przed planowaną datą dostawy towaru.

III. Terminy dostaw i dostawa towaru

  1. Zapłata za zamówiony Towar dokonywana jest na podstawie przesłanej/dostarczonej faktury.
  2. Faktura bądź e-Faktura powinny zostać dostarczone do Spółki TRAFECO najpóźniej w dniu dostawy towaru.
  3. Dostawy towaru przyjmowane są w siedzibie TRAFECO Sp. j. w godzinach otwarcia magazynu, tj. 7.00-15.00.
  4. TRAFECO Sp. j. dopuszcza możliwość przyjęcia dostawy poza godzinami otwarcia magazynów pod warunkiem, że zostanie to wcześniej uzgodnione pomiędzy TRAFECO Sp. j. i Sprzedawcą.
  5. Kontrola ilościowa dostarczonego Towaru oraz jego stanu po transporcie odbywa się niezwłocznie po jego dostarczeniu do magazynu TRAFECO Sp. j., poprzez porównanie zgodności dostawy
    z dokumentami transportowymi i zamówieniem oraz poprzez oględziny zewnętrznego stanu towaru.
    W przypadku gdy ilość towaru nie będzie zgodna z dokumentami transportowymi i zamówieniem lub gdy dostarczony towar będzie uszkodzony, Spółka TRAFECO zaznaczy powyższą niezgodność w dokumentach transportowych. W przypadku gdy dostawa nie będzie zgodna pod względem ilościowym lub jakościowym z warunkami Zamówienia, TRAFECO Sp. j. poinformuje o tym Sprzedawcę za pomocą poczty elektronicznej, faksem lub w inny sposób porozumiewania się na odległość.
  6. Sprzedawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia niezgodności przez TRAFECO Sp. j. dostarczyć na własny koszt brakujące części dostawy lub wymienić wadliwy towar na nowy wolny od wad.

 IV. Gwarancja/reklamacje

  1. Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną i finansową, za skutki i następstwa wad towaru, ujawnione lub powstałe w okresie gwarancji lub rękojmi z powodu niewłaściwej Jakości dostarczonego towaru.
  2. W przypadku gdy w okresie gwarancji lub rękojmi wystąpi wada towaru, TRAFECO Sp. j. poinformuje Sprzedawcę o tym fakcie w formie pisemnej (za pomocą poczty elektronicznej, faks).
  3. Sprzedawca zobowiązany jest usunąć powstałą wadę towaru w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od TRAFECO Sp. j. powiadomienia o jej wystąpieniu. W okresie gwarancji lub rękojmi Sprzedawca może nie uznać złożonego w powyższy sposób roszczenia TRAFECO Sp. j. wyłącznie w przypadku, gdy udowodni, że wada towaru powstała z winy TRAFECO Sp. j. na skutek niewłaściwej eksploatacji towaru, niezgodnej z przekazanymi przez Sprzedawcę instrukcjami i dokumentami. Jeżeli w okresie gwarancji lub rękojmi dostarczony towar zostanie trzykrotnie dotknięty wadą, której przyczyna leży po stronie Sprzedawcy, Sprzedawca zobowiązany jest wymienić wadliwy towar na wolny od wad na własny koszt. Zobowiązania gwarancyjne Sprzedawcy realizowane będą w miejscu wskazanym przez TRAFECO Sp. j. Dostawca zobowiązany jest sporządzić raport dotyczący powstałej wady towaru ze wskazaniem przyczyny jej wystąpienia oraz sposobu usunięcia najpóźniej w terminie 2 tygodni od otrzymania informacji o jej wykryciu.
  4. Gwarancja lub rękojmia ulegają wydłużeniu o czas od zgłoszenia wady towaru do jej usunięcia.
  5. W przypadku wymiany wadliwego towaru na nowy, okres gwarancji lub rękojmi liczony jest od początku.
  6. W przypadku gdy Sprzedawca nie usunie wady zgłoszonej w okresie gwarancji lub rękojmi w terminie,  TRAFECO Sp. j. ma prawo usunąć wadę samodzielnie lub zlecić jej usunięcie osobie trzeciej na koszt Sprzedawcy, bez utraty uprawień wynikających z gwarancji lub rękojmi.
  7. Odpowiedzialnością za szkody wynikające z każdego opóźnienia, uszkodzenia bądź utraty towaru spowodowanego niewłaściwym opakowaniem, oznakowaniem lub identyfikacją wysyłki obciążony zostaje Sprzedawca.
  8. W przypadku nienależytego wykonania zobowiązania przez Sprzedawcę, w tym przypadku opóźnienia w realizacji zamówienia lub w usuwaniu wady towaru, TRAFECO Sp. j. ma prawo obciążyć Sprzedawcę karą w wysokości 5% wartości zamówienia za każde naruszenie, a w przypadku opóźnienia w realizacji zamówienia lub w usuwaniu wady towaru w wysokości 1% wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia. Zapłata kary nie zwalnia Sprzedawcy z obowiązku wykonania zobowiązania. W przypadku opóźnienia w dostawie towaru wynoszącego ponad 30 dni, Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od zamówienia w części dostawy nie zrealizowanej w terminie.
  9. W przypadku opóźnienia TRAFECO Sp. j. w zapłacie ceny Sprzedawca uprawniony jest do dochodzenia od TRAFECO Sp. j. odsetek ustawowych.
  10. W przypadku gdy kary nie pokryją poniesionej szkody, TRAFECO Sp. j. może dochodzić odszkodowania uzupełniającego. TRAFECO Sp. j. uprawniona jest do kontrolowania procesu realizacji swoich zamówień u Sprzedawcy również w obecności odbiorców produktów TRAFECO Sp. j.

V.  Poufność

  1. Udostępnianie przez Sprzedawcę informacji związanych z zmówieniem osobom trzecim wymaga pisemnej zgody TRAFECO Sp. j.
  2. Przeniesienie praw i obowiązków Sprzedawcy wynikających z realizacji zamówienia wymaga pisemnej zgody TRAFECO Sp. j.

VI. Sprawy sporne

  1. Wszelkie spory związane z zamówieniem rozstrzyga sąd właściwy dla TRAFECO Sp. j.

Odpowiadając na wysokie wymagania rynku, Spółka TRAFECO dąży konsekwentnie i zdecydowanie do osiągnięcia trwałej pozycji lidera wśród firm projektujących i produkujących produkty niskiego i średniego napięcia.

Naszą misją jest budowa wizerunku Spółki jako godnego zaufania producenta urządzeń przeznaczonych dla przemysłu górniczego, hutniczego, medycznego a także stoczniowego oraz kolejowego.

W związku z powyższym Spółka w roku 2019 wprowadziła Zintegrowany System Zarządzania Biznesem obejmującym wymagania normy ISO 9001:2015, ISO/TS 22163:2017, co potwierdzają uzyskane przez Nas certyfikaty:

ISO 9001:2015

ISO/TS 22163:2017

IRIS Certification

PRS

1/2

PRS

2/2

Prezentacja firmy Trafeco

Zobacz prezentację PDF

Skontaktuj sie z nami

Tel.: (+48) 34 352 48 53
Tel.: (+48) 34 352 48 54

e-mail: biuro@trafeco.pl
www.trafeco.pl

Dane firmy

TRAFECO Sp. J. Artur Strug – Mirosław Łukiewski
42-283 Boronów, ul. Dolna 4
NIP: 5751893283
REGON: 368276441
KRS: 0000694407

Konta bankowe

PKO Bank Polski SA
PLN IBAN: PL88 1020 1664 0000 3502 0561 2405
EUR IBAN: PL23 1020 1664 0000 3202 0561 4013
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW

© 2020 Trafeco Sp. J. | Design by IT-Poland

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki.